Blue Ocean Strategy staat voor nieuwe markten creëren

Datum: 07 maart 2018 · Auteur: Sake Tel

Onbekende en onontgonnen marktruimte benutten, dat is de kern van de Blue Ocean Strategy (naar het gelijknamige boek van W. Chan Kim en Renee Mauborgne).

Voor ons is die strategie leidraad voor succesvol vastgoedmanagement. Vandaar de naam BlauwVast. Nieuwe markten creëren, de Blauwe Oceanen, onderscheidt zich fundamenteel van het enkel in bestaande markten concurreren met anderen (de Rode Oceanen met moordende concurrentie).

Als BlauwVast bieden we onze klanten waardevernieuwing of het nu gaat om een strategisch advies over de vastgoedportefeuille, de aan- en verkoop van een bedrijfspand of het totale beheer van woningen. Zo creëren we letterlijk meer waarde voor hen. Tegelijkertijd reduceren we kosten door een duidelijke focus op het totale proces van vastgoedmanagement.

Dat betekent bijvoorbeeld: strategisch advies over de aankoop van een vastgoedportefeuille of een bedrijfspand. Maar ook: adviseren over alle facetten van het opvolgende beheerproces. Zowel technisch, financieel als commercieel kan de aanpak van BlauwVast waarde toevoegen voor de grotere en de kleinere vastgoedbelegger.